Het ‘traditionele’ kantoor bestaat niet meer. De globale pandemie zorgde ervoor dat we van de één op de andere dag thuiswerkten. Dat pakte prima uit. Met een flinke dosis aanpassingsvermogen toonde werkend Nederland aan een bedrijf prima draaiende te kunnen houden. Zelfs met de uitdagingen behorende tot een pandemie. Inmiddels worden we het virus langzaam maar zeker de baas. Nu allemaal terug naar kantoor? Zeker niet! Thuiswerken, op kantoor, onderweg, op locatie. Er zijn steeds meer mogelijkheden. Zo’n 30% van kantoormedewerkers over de hele wereld verwacht ook na corona geregeld thuis te werken. Wat dit te maken heeft met promotionele artikelen? We leggen het je uit!

In een eerder blog schreven we over de stijgende medewerkerstevredenheid in dit land. Ondanks de effecten van corona, voelen medewerkers zich toch meer verbonden met hun merk in 2021. Constante communicatie, tonen van begrip en persoonlijke aandacht spelen hierin een belangrijke rol. Waardering tonen met een persoonlijk vormgegeven geschenk is daarom een fantastische binnenkomer als jouw medewerkers weer aan de bak gaan. Of je men nu opnieuw verwelkomt op kantoor of ze iets wilt meegeven voor op het bureau thuis. De opties zijn eindeloos.

De vraag naar kantoorartikelen is nog altijd hoog. Al jaren staat deze categorie producten in de top drie meest verkochte promotionele items. Pennen, notitieboeken, USB-sticks en koffiemokken vliegen nog altijd door de drukkerijen. Niet zo gek, want als je lekker aan het werk bent, wil je het liefst alles bij de hand hebben. Een handige lunch box met aparte vakjes voor ingrediënten, een duurzame koffiebeker die overal mee naartoe kan, een tas met ingebouwde powerbank. Ideaal! 

Een passend Back To Work geschenk of artikel hoeft niet per sé een pen of notitieboek te zijn. Bij Compacon helpen we je graag aan een origineel concept. Wat je je daar bij kunt voorstellen? We leggen het graag uit met enkele recente projecten.

Zo leverde een ingenieurs- en adviesbureau die zich op duurzame projecten richt wel een heel persoonlijk cadeau bij de introductie van het nieuwe management. Elke medewerker werd uitgenodigd voor een virtuele kennismakingsborrel. De hapjes en drankjes werden naar huis opgestuurd. Extra persoonlijk was de verpakking van de borrel-box. Dit was namelijk een herbruikbaar vogelhuisje! Zo vertelde de organisatie niet enkel over het nieuwe management, maar symboliseerde ook de kern van het bedrijf: samen bouwen aan een duurzame toekomst.

Een borrelbox in de vorm van een vogelhuisje

Bij een andere klant bedacht Compacon een ander idee. Ook hier behoort duurzaamheid tot één van de kernwaarden van het bedrijf. Veiligheid speelt tevens een belangrijke rol. Om medewerkers letterlijk en figuurlijk een steuntje in de rug te geven, ontvingen zij een laptopstandaard van karton. Het product zorgt voor een ergonomische werkomgeving – thuis of op kantoor – en kan na gebruik gerecycled worden.  

Laptopstand van karton

Dit is slechts een greep uit de concepten waar Compacon je mee kunt helpen. Zorg voor een warm welkom terug naar kantoor, waar dat ook is! Bied kantoorartikelen aan die passen bij jouw merk. Van werklocatie tot communicatiedoel. Wij vinden het product dat jouw doelstellingen behaalt. Neem direct contact op voor een voorstel op maat!

Neem contact met ons op!