Transavia

COMPACON VOOR TRANSAVIA

Transavia heeft na een gedegen marktoriëntatie gekozen voor Compacon als haar preferred supplier voor promotionele artikelen en merchandise. Als toonaangevende budgetluchtvaartmaatschappij was Transavia op zoek naar een partner om haar merchandise programma nieuw leven in te blazen.

Een duidelijke vertaling van de merkwaarden naar een passend assortiment producten, maar ook een webshop platform waarmee de groeiende Transavia organisatie verder ontzorgd kon worden waren onderdeel van de pitch. Compacon was in staat de wensen van Transavia te vertalen naar creatieve én professionele oplossingen. We hebben een nieuw assortiment producten samengesteld, geschikt voor de internationale organisatie én passend bij de verschillende doelgroepen die Transavia bedient. 

Transavia

HET RESULTAAT

De corporate identity van Transavia is natuurlijk doorgevoerd in de complete lijn producten waardoor de herkenbaarheid van het merk verder wordt ondersteund. Deze producten worden aangeboden door middel van een internationale webshop, waar de Transavia organisatie haar producten kan bestellen. Dit platform zal in de loop van dit jaar ook opengesteld worden voor medewerkers van Transavia en in een later stadium voor consumenten.