dit gaat over Compacon
Bekijk blog
Naar aanleiding van het faillissement van Supremia BV, gevestigd te Amsterdam heeft Compacon BV overeenstemming bereikt met de curator en zal per direct de activiteiten van Supremia BV voortzetten.
Wij werken vanaf heden vanuit huis! Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen staan alle belangrijke contactgegevens tijdens de coronacrisis hier vermeld.
De maand januari stond voor ons in het teken van beursbezoeken, nieuwe collecties bespreken en vooruitblikken op het komende jaar.
Vorige week hebben wij weer een bezoek aan de promotionele beurs in Düsseldorf gebracht om de nieuwste trends op het gebied van promotionele producten te bekijken..
Inmiddels zijn de laatste drie maanden van 2019 ingegaan en dat is traditioneel de drukste periode binnen de promotionele branche.
In het huidige marketinglandschap zijn sales promotions en actiemarketing campagnes nog altijd zeer belangrijk en effectief.
Jaarlijks wordt door het platform PromZ de verkiezing voor Full-Service Leverancier van het Jaar uitgezet.
Momenteel een ware trend binnen de promotionele markt zijn de Light up logo producten.
Door je aan te melden voor onze Compacon e-mailing.
Meld je aan voor de nieuwsbrief