Nieuws

Nieuws
9 oktober 2018

Uit het juiste Bamboo hout gesneden!

Een echte eyecatcher op ieder bureau, dat is wat deze Bamboo Docking station is. Deze volledig duurzame organizer is gemaakt om je bureau netjes en geordend te houden. Hij is niet alleen heel mooi en handig, maar ook nog eens van 100 procent FSC bamboo gemaakt.

Dit docking station heeft handige inkepingen en opbergvakken die gebruikt kunnen worden om je sleutels, telefoon, bonnetjes of je portemonnee op te bergen! Daarnaast is hij ook nog eens voorzien van een Wireless Charger, dus je telefoon wordt ook direct opgeladen. Zie onderstaande video over de Walter Bamboo Dock.

Dit docking station is in allerlei soorten en varianten verkrijgbaar én is tevens te personaliseren. Zeg nou zelf, wie wil er nu geen Bamboo Docking station op zijn of haar bureau? Kortom; het ideale ‘duurzame’ geschenk voor je collega’s of relaties.

Interesse? Neem dan direct contact met ons op via telefoonnummer +31 (0)180 - 691491 of e-mail!

Uit het juiste Bamboo hout gesneden!
2 oktober 2018

Doeltreffende actie voor Breda University of Applied Sciences!

Vanaf dit schooljaar gaat NHTV Breda verder onder de naam Breda University of Applied Sciences. Dit betekent een geheel nieuwe strategie, huisstijl en verandering van het logo.

Om dit bij de studenten en werknemers op een creatieve en doeltreffende manier onder de aandacht te brengen heeft Compacon, in nauwe samenwerking met Breda University of Applied Sciences, een pakket samengesteld waarbij uiteraard alle producten zijn voorzien van het nieuwe logo! De studenten werden voor aanvang van het nieuwe schooljaar verrast met een strandtas, waarin een setje speelkaarten en een zonnebril zat. Speciaal voor de werknemers zat er in de tas ook nog een Breda University of Applied Sciences strandlaken.

Kortom; een doeltreffende actie die een grote bijdrage heeft gehad tijdens de gehele rebranding.

Actie = reactie!

Nieuwsgierig wat wij voor uw bedrijf kunnen betekenen? Neem gerust contact op via info@compacon.nl of op nummer 0180-691491.

Doeltreffende actie voor Breda University of Applied Sciences!
26 september 2018

Compacon is Full Service Leverancier van het Jaar 2018!

 

Het was dinsdagavond 4 september rond half 8 dat Ton Löbker (CEO Compacon) het podium op werd geroepen om de award voor Full Service Leverancier van het Jaar 2018 in ontvangst te nemen. Na een spannende ontknoping waarbij drie promotionele bedrijven om de winst streden, was het uiteindelijk Compacon die door de vakjury werd uitgeroepen tot Leverancier van het jaar. Voor Compacon is dit de vijfde keer.

Night of the PromZ
Jaarlijks wordt de prijs voor de beste Full Service Leverancier van het Jaar uitgereikt tijdens de leveranciersdagen. Dit een vakbeurs voor leveranciers van promotionele producten en premiums. Hier worden de nieuwste, meest innovatieve en duurzame producten getoond. Volgend op de vakbeurs wordt de Night of the Promz georganiseerd. Dit is een vakevenement dat volledig in teken staat van de award uitreiking.

Vakjury
Compacon is door een vakjury tot winnaar uitgeroepen. Deze vakjury bestond uit vijf afgevaardigden van toeleveranciers van promotionele producten: Jesse Wattimury (Giving Europe), Jeroen Koekoek (promocat.nl), Tom de Kleyn (Prodir), Michel Hofsté (Araco Int.), Bob Heerius (PPP/Xindao) en ook Karin Schaper (PromZ) en John Swaab (Het Portaal Uitgevers). De criteria waaraan voldaan moet worden zijn: vernieuwend, creatief, adviserend, vakkennis, zichtbaarheid en uitstraling naar de markt en aandacht voor MVO. Hier voldeed Compacon in de ogen van de vakjury het meest aan.

Vijfde keer
Voor Compacon is dit de vijfde keer dat het tot Leverancier van het jaar wordt uitgeroepen. Een mooie mijlpaal voor het team en een hele eer om deze titel wederom te mogen dragen. Het is elke keer weer speciaal als ons harde werk wordt beloond met een mooie onderscheiding. Dit hebben we met het hele team gedaan en daar zijn we bijzonder trots op. Dit succes hebben wij natuurlijk niet alleen aan onszelf te danken, maar ook voor een groot gedeelte aan onze klanten. Wij willen hen dan ook bedanken voor het rotsvaste vertrouwen, dat zij keer op keer in ons hebben.

 

Compacon is Full Service Leverancier van het Jaar 2018!
21 december 2017

IGO-POST B.V. GETRANSFORMEERD IN PLATO GROUP B.V.

PERSBERICHT

IGO-POST B.V. GETRANSFORMEERD IN PLATO GROUP B.V.

Plato Group bestaat vanaf heden uit de merken: IGO, Clipper, Promotiv, Compacon en Heroes of Print

Helmond, 21 december 2017 – De organisatie IGO-POST B.V., welke bekend staat als de Internationale Geschenken Organisatie te Helmond, is vanaf heden getransformeerd in Plato Group B.V. De overkoepelende organisatie Plato Group bestaat vanaf 1 januari 2018 uit de merken: IGO, Clipper, Promotiv, Compacon en Heroes of Print.

Nu IGO-POST B.V. ook is getransformeerd in Plato Group B.V. is de naam IGO-POST echt verleden tijd. Eerder dit jaar werd IGO-POST als merknaam al (terug)gewijzigd in IGO. Zo heette de organisatie namelijk ook in de jaren ’50. Het nieuwe IGO is nu enkel een merknaam en staat sinds 4 september 2017 voor een perfecte klantbeleving: bestelgemak gedurende de gehele klantreis en een persoonlijke - en plezierige benadering via telefoon, mail of chat.

Visie van Plato Group

De visie van Plato Group is om iedereen binnen Europa te voorzien in hun behoeften om op te vallen. Dit is een unieke positionering in de markt. Daarom kunnen klanten naast IGO ook terecht bij Clipper, Promotiv, Compacon of Heroes of Print. Ieder merk heeft namelijk zijn eigen kenmerken, welke voorzien in een specifieke klantbehoefte.

Zo richt Clipper – in de Nordics ook wel bekend als Promotiv - zich op wederverkopers binnen Europa. Compacon is een full service leverancier en ondersteunt corporate bedrijven in Nederland wanneer het gaat om doeltreffende inzet van promotionele producten en premiums. Creativiteit, advies, webshopoplossingen, warehousing en distributie zijn een integraal onderdeel van de dienstverlening. Compacon breidt haar activiteiten komend jaar uit naar Frankrijk, België, Denemarken en Zweden. Heroes of Print is een nieuw merk in ontwikkeling, waarbij consumenten en particulieren een artikel volledig online kunnen personaliseren en bestellen.

Ron Boer, CCO van Plato Group: “Door al deze merken onder Plato Group te brengen, kunnen we transparanter acteren en meer kruisbestuiving realiseren. Afhankelijk van de klantbehoefte bieden we volledige online oplossingen tot aan een intensieve persoonlijke relatie. Zo kunnen we klanten beter voorzien in hun behoefte om op te vallen en zijn we een nog interessantere partij voor de arbeidsmarkt, leveranciers en partners”.

Marktbenadering

Vanaf medio 2018 zijn er voor alle merken internationale marketingteams actief. Dit gaat gebeuren vanuit een nieuw op te starten kantoor in Barcelona. Om de nieuwe visie binnen heel Europa goed te operationaliseren, zijn er onlangs vier Regional Leads aangesteld voor de regio’s: Benelux (België, Nederland en Luxemburg), D.A.CH (Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland), South (Frankrijk, Spanje en Portugal) en UK/IE & Nordics (Engeland, Ierland, Denemarken, Zweden, Finland en Noorwegen). De vier Regional Leads zijn verantwoordelijk voor de marktstrategie en -benadering binnen de betreffende regio’s. Daarnaast onderhouden zij de relaties met zowel interne – als externe stakeholders.

Introductie Heroes of Print

Heroes of Print is een nieuw merk in ontwikkeling, waarbij consumenten en particulieren een artikel volledig online kunnen personaliseren en bestellen. Dit platform wordt begin 2018 op de Nederlandse markt geïntroduceerd. Daarna wordt het platform internationaal ontwikkeld om uiteindelijk binnen heel Europa klanten te kunnen voorzien in gepersonaliseerde artikelen.